Повернення якісного товару

Якщо придбаний товар з якихось причин не підійшов, ви маєте право повернути його протягом 14 днів за умови, що він не був встановлений на автівку, не має ознак експлуатаціі, має упаковку належного стану (оригінальна, не пошкоджена, відсутні плями, не заклеєна) та комплектація товару не змінена (у повному обсязі). Якщо ви вирішили повернути замовлення, необхідно перед поверненням проінформувати менеджера для запобігання непорозуміння. Можлива заміна товару, повернення грошей та перерахунок для наступної покупки.

Повернення товару за наявності браку

Якщо брак був виявлений до встановлення, ви маєте право повернути товар протягом 14 днів за наявності документа про продаж товару (видаткова накладна або рахунок) з повідомленням причини повернення. В такому разі бракований товар замінять або повернуть гроші. Якщо брак товару був виявлений під час експлуатації, він приймається протягом 2 днів разом з документом-висновком від СТО, де була виконана установка, та документами продажу товара. У разі виникнення гарантійного випадка необхідно звернутися до менеджера и уточнити, які документи потрібні для повернення товару. Як правило, це:

  • Видаткова накладна про продаж товару;
  • Документ - висновок від СТО про наявність браку;
  • Ліцензія СТО (ксерокопиї документів та перелік видів діяльності);
  • Висновок майстра, що виявив дефект з його описом;

Після позитивного рішення про повернення товару кліенту, пропонується заміна на інший товар чи повернення грошей.

УВАГА! Якщо товар був встановлений не на СТО або на СТО без необхідної ліцензії, повернення не може відбутися та претензии не приймаються!